Ręczna produkcja ram z aluminium ALUXX odbywa się w zakładzie światowego lidera technologii aluminium.
Geometria optymalnie wykorzystuje stabilność i płynność toczenia 29-calowych kół oraz zwinność kół 27,5 cala (w zależności od rozmiaru ramy).
Widelec amortyzowany o płynnym skoku 80 lub 100 mm zapewnia większą kontrolę w XC.
Rama | Aluminium ALUXX, zintegrowane mocowania nóżki KS18, błotnika i bagażnika, post-mount disc, oś QR 135mm, max. rozmiar opony 29x2.4" | |
Widelec | SXC32-2 RL, Air, QR, aluminiowa rura sterowa, 100mm skoku (29") | |
Damper | - | |
Napęd | 1x10 | |
Mechanizm korbowy | ProWheel CC10Y-NW, 30t (27.5") / 32t (29") | |
Kaseta/wolnobieg | Shimano CUES, CS-LG300, 10-rzędowa, 11-48 | |
Łańcuch | Shimano CUES LG500 | |
Suport | Feimin FP-B902W, BSA, kwadrat | |
Przerzutka tył | Shimano CUES RD-U6000 | |
Przerzutka przód | - | |
Manetka tył | Shimano CUES SL-6000, 1x10 | |
Manetka przód | - | |
Hamulec tył | Tektro TKD-143 hydrauliczne | |
Hamulec przód | Tektro TKD-143 hydrauliczne | |
Tarcza hamulcowa tył | 160mm | |
Tarcza hamulcowa przód | 180mm | |
Koła | 29" | |
Opony | Kenda Booster 27.5x2.4" / 29x2.2", 30 TPI | |
Obręcze | Giant GX03V 29 / 27.5, ETRTO: 21-622 / 21-584, dwuścienne, aluminium | |
Piasta tył | Giant, łożyska stożkowe, osie QR 135mm, tarcza na 6-śrub, aluminium | |
Piasta przód | Giant, łożyska stożkowe, osie QR 100mm, tarcza na 6-śrub, aluminium | |
Kierownica | Giant Connect Trail, 31.8mm, aluminium | |
Chwyty | Giant Sole-O | |
Mostek kierownicy | Giant Sport, 31.8mm, kąt 7°, aluminium | |
Stery | - | |
Sztyca | Giant Sport, 30.9mm, aluminium | |
Siodło | Giant Sport | |
Pedały | platformowe | |
Waga | - | |
Rocznik | 2024 |
Zdjęcia mogą odbiegać nieznacznie od stanu rzeczywistego produktu a w szczególności od koloru i specyfikacji produktu.
Przedstawione informacje o produktach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.