Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. Kiedy dochodzimy do takiego wniosku na horyzoncie pojawia się on… cały na biało. No, może nie w tym przypadku. Ale nasz Kross Evado 4 to świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. Kross Evado 4 zabierze cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. I ułatwi jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
KROSS Evado 4.0 na rok 2022 to wciąż wysokiej jakości rower dostępny w przystępnej cenie. By zapewnić Ci jeszcze więcej przyjemności z jazdy wyposażyliśmy go w nowe komponenty oraz dwa rodzaje malowanie ramy – matowe oraz w połysku, które z pewnością przypadną Ci do gustu.
KROSS Evado 4.0 to naturalne rozwinięcie swojego poprzednika. Pomimo pewnych podobieństw to różnicę widać już na pierwszy rzut oka. KROSS Evado 4.0 także został wyposażony w osprzęt Shimano z tylną przerzutką Acera M360. Taka konstrukcja pozwoliła nam uzyskać aż 24 przełożenia, które każdemu rowerzyście pomogą w pokonaniu wyzwań stawianych mu przez teren. Tym co stanowi jednak największą różnicę są mechaniczne hamulce tarczowe, które umożliwiają łatwy serwis oraz pozwalają na szybkie oraz skuteczne zatrzymanie się w każdych warunkach. To rozwiązanie zapewniające dużo pewniejsze hamowanie niż klasyczne rozwiązania takie jak hamulce v-brake. KROSS Evado 4.0 został wyposażony amortyzowany widelec SR Suntour NEX o skoku 63 mm. Dzięki niemu bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast będziesz mógł jeździć po bezdrożach bez chwili zastanowienia czy pokonasz kamienie i korzenie stojące Ci na drodze. To także koła o średnicy 28” i opony zapewniające wysoką przyczepność niezależnie od tego w jakich warunkach jeździsz.
KROSS Evado 4.0 został wykonany z bardziej zaawansowanego technologicznie stopu aluminium. Aluminium lite to u Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rama | ALUMINIUM LITE | |
Widelec | SR SUNTOUR NEX 63MM | |
Damper | - | |
Napęd | 3x8 | |
Mechanizm korbowy | SR SUNTOUR XCC 48T-38T-28T/170MM | |
Kaseta/wolnobieg | SHIMANO HG31 11-32T | |
Łańcuch | SHIMANO HG40 | |
Suport | FP-B902 | |
Przerzutka tył | SHIMANO ACERA M360 | |
Przerzutka przód | SHIMANO TOURNEY TY710 | |
Manetka tył | SHIMANO TX800 | |
Manetka przód | SHIMANO TX800 | |
Hamulec tył | SHIMANO TX800 TEKTRO MD M300 | |
Hamulec przód | SHIMANO TX800 TEKTRO MD M300 | |
Tarcza hamulcowa tył | DISC (160) | |
Tarcza hamulcowa przód | DISC (160) | |
Koła | 28" | |
Opony | 700X38C | |
Obręcze | KROSS | |
Piasta tył | QR 9MM | |
Piasta przód | QR 9MM | |
Kierownica | ALUMINIUM 640 MM 31.8 | |
Chwyty | HERRMANS OXY | |
Mostek kierownicy | ALUMINIUM 90MM/31,8/7° | |
Stery | 1-1/8" | |
Sztyca | ALUMINIUM 27,2X300 AMO | |
Siodło | SELLE ROYAL | |
Pedały | FP-917N | |
Waga | - | |
Rocznik | 2022 |
Zdjęcia mogą odbiegać nieznacznie od stanu rzeczywistego produktu a w szczególności od koloru i specyfikacji produktu.
Przedstawione informacje o produktach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
ROZMIAR | DM (17') 28" | DL (19') 28" |
---|---|---|
WZROST | 158-170 | 168-180 |